Vergeef me mijn cocky-ness maar soms is het heerlijk om gelijk te hebben ? Starbucks’ Global chief strategy officer Matt Ryan zet vol in op lange termijn strategie omdat kortingen en on the go marketing acties niet rendabel zijn. Kippenvel ...
Relatiemarketing is de geheime sleutel tot succes. De groei van je bedrijf begint bij je huidige klanten. 80% van je toekomstige omzet komt van je huidige klanten en om loyaliteit te krijgen moet je vol inzetten om een emotionele binding aan te gaan met je klanten. Die emotionele binding zorgt ervoor dat je de kans 200% groter is dan je klanten meer bij je gaan afnemen. Wanneer een klant een band met je heeft wil 80% een grotere rol van jou in zijn of haar leven. Het kost 7 keer meer om een nieuwe klant te veroveren dan een bestaande te behouden. Luister Hans Breuker' tips, trics en meningen.
Vergeef me mijn cocky-ness maar soms is het heerlijk om gelijk te hebben ? Starbucks’ Global chief strategy officer Matt Ryan zet vol in op lange termijn strategie omdat kortingen en on the go marketing acties niet rendabel zijn. Kippenvel ...
In deze live registratie vertelt Hans Breuker alles over Relatiemarketing, waarom de emotionele binding met je relaties zo belangrijk is (lees: omzetverhogend) hoe je relatiemarketing strategisch in kan zetten en hands on tips om daar direc ...
Relatiemarketing in de horeca is enerzijds geweldig (want service is belangrijk) maar anderzijds is marketing in de horeca een ondergeschoven kindje. Zonde! Er kan veel meer omzet gemaakt worden. Zodra een gast een excellente ervaring hee ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.