Aflevering Merken In Oorlogstijd

· Aflevering van de podcast: ReGroup; dé podcast van GroupM

In deze aflevering gaan Rik & Maiko in gesprek met Erik Roddenhof (CEO van DPG) die in tijden van oorlog onderdak biedt aan Derk Sauer en zijn Russische journalisten. Minke is langs Boaz Shkolnik (Director of Advertising van Mediahuis) gegaan om te praten over de invloed van de Cancel Culture op adverteren. Wat merkt Mediahuis Nederland daar van? Verder bespreken Rik & Maiko de ontwikkelingen op de gokmarkt, de nieuwe overstap van Marc Overmars en de invloed van programma’s als Ongehoord Nederland. 

Speelgoedwinkel
ReGroup; dé podcast van GroupM

ReGroup; dé podcast van GroupM

Gemaakt door: GroupM | As We Speak Podcasts Eerste aflevering: 02-10-2022

De podcast ReGroup; dé podcast van GroupM heeft in totaal 32 afleveringen

Vorige aflevering

Roerige tijden & sterke merken

Roerige tijden & sterke merken

Maker: GroupM | As We Speak Podcasts Datum: 14-02-2022

Volgende aflevering

Wat moet ik in de Metaverse?

Wat moet ik in de Metaverse?

Maker: GroupM | As We Speak Podcasts Datum: 17-05-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Merken in oorlogstijd

ReGroup; dé podcast van GroupM · 28-03-2022

00:00 00:40:01