In deel 2 van de aflevering over Publishers en Syncmanagers , hoor je hoe syncmanagers Lianne Vos, Senior Sync Manager bij Universal Music Publishing Group en Karolien Mazereeuw, Head of Sync Benelux bij Sony Music Publishing, passende muziek vinden bij een campagne. Ook leggen ze het verschil uit tussen master en publishing rechten en geven ze een spoedcursus over de meest opvallende termen in hun vak, zoals MFN, deep tagging en ballpark. Tot slot vertellen ze wat zij hopen dat hun legacy zal zijn.
Gemaakt door: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company Eerste aflevering: 10-04-2022
De podcast Reclamemuziek heeft in totaal 9 afleveringen
Maker: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company Datum: 05-10-2021
Maker: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company Datum: 05-11-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.