Is het belangrijk dat docenten weten van welke student ze een paper of tentamen beoordelen? Kansengelijkheid wordt vaak aangedragen als argument vóór anoniem tentamineren. Maar wordt het beoordelen van een tentamen niet ook simpelweg gemakkelijker als een docent niet weet van wie dit is? Of zijn zaken als participatie en persoonlijke ontwikkeling juist de kern van goed onderwijs? Discussieer mee met jurist Roel Schutgens en onderwijskundige Lia Fluit over de voors en tegens van anoniem beoordelen. Anoniem beoordelen | Academic Affairs met jurist Roel Schutgens en onderwijskundige Lia Fluit | Dinsdag 22 juni 2021 | 16.00 – 16.45 uur | Online | Radboud Reflects en Radboud Teaching and Learning Centre Lees het verslag: https://www.ru.nl/radboudreflects/terugblik/terugblik-2021/terugblik-2021/21-06-22-anoniem-beoordelen-academic-affairs/ Of bekijk de video: https://youtu.be/QV2oaPU0nd8 Like deze podcast, abonneer je op dit kanaal en mis niks. Bekijk ook de agenda voor nog meer verdiepende lezingen: https://www.ru.nl/radboudreflects/agenda/lezingen/ Wil je geen enkele verdiepende lezing missen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief: https://www.ru.nl/radboudreflects/nieuwsbrief/aanmelden-mailnieuwsbrief-radboud-reflects/
Gemaakt door: Radboud Reflects, verdiepende lezingen Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Radboud Reflects, verdiepende lezingen heeft in totaal 520 afleveringen
Maker: Radboud Reflects, verdiepende lezingen Datum: 23-06-2021
Maker: Radboud Reflects, verdiepende lezingen Datum: 22-07-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.