Kun je als product owner iets leren van het ontwikkelproces bij games? Hoe test je überhaupt een product dat niet 'lean' ontwikkeld kan worden maar eerst helemaal af moet zijn? En hoe stuur je bij game development op succes aan? Onlangs lanceerde onze gamestudio TurtleBlaze hun nieuwe metroidvania KUNAI. Naar aanleiding daarvan vertellen Paul Hanraets van game-uitgever en -investeerder Good Shepherd en Q'er Bram Stege in hoeverre game development verschilt van normale productontwikkeling. Special Guests: Benjamin de Jager, Bram Stege, and Paul Hanraets.
Gemaakt door: Q42 Eerste aflevering: 17-07-2022
De podcast Q42 Podcast heeft in totaal 20 afleveringen
Maker: Q42 Datum: 03-02-2020
Maker: Q42 Datum: 20-04-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.