Aflevering #96 Help Mijn Klant Reageert Niet Meer - Hoe Zit Het Met Geldigheidsduur Traject En Verantwoordelijkheid Coach En Klant

· Aflevering van de podcast: Phil van Son Podcast

Stel dat je een traject verkoopt met 5 sessies en na 2 sessies hoor je niks meer van je klant behalve een mailtje dat ze nog wel contact opneemt omdat ze nu 'erg druk' is. Wanneer is dan het traject afgelopen? Hoe zit het met de geldigheidsduur? Waar ligt jouw verantwoordelijkheid als coach en waar ligt die van de klant? Hoe je met deze situatie (zowel vooraf als naderhand) omgaat leg ik uit in de podcast. Voor de gratis masterclass 8 effectieve strategieën om je leads en sales te vergroten en om erachter te komen hoe samen kunnen werken ga je naar: https://www.philvanson.nl/ Wil je iets zeggen of vragen? Ik vind het altijd leuk om van je te horen! Stuur me een dm via Instagram ??????????@phil.van.son????

Speelgoedwinkel
Phil van Son Podcast

Phil van Son Podcast

Gemaakt door: Phil van Son Eerste aflevering: 10-04-2022

De podcast Phil van Son Podcast heeft in totaal 120 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

#97 Slimme strategie voor extra sales uit je funnel

#97 Slimme strategie voor extra sales uit je funnel

Maker: Phil van Son Datum: 30-01-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#96 Help mijn klant reageert niet meer - hoe zit het met geldigheidsduur traject en verantwoordelijkheid coach en klant

Phil van Son Podcast · 29-01-2024

00:00 00:11:43