In onze nieuwe serie 'meet the brand' gaan we in gesprek met merken. Welke passie drijft de creators achter de onderneming? En hoe behouden ze balans tussen commercie en betekenisvol ondernemen? Waarom doen we wat we doen? Dit is de vraag ...
Met The Creators Club creëren we een plek – een online platform – waar creators kennis en expertise delen, elkaar inspireren, helpen én motiveren die ene droom na te jagen en je passie uit te bouwen tot een succesvolle carrière of onderneming. In onze podcast 'Passie als kompas' gaat Rob van Ravenstein in gesprek met ondernemende makers als Elza Wandler, Alex Daniels en Roy Rietstap die vanuit hun passie een bloeiende business creëren. We bespreken ups en downs en delen waardevolle inzichten. Want hoe ontdek je je passie? En hoe gebruik je dit als kompas tijdens jouw reis naar een bloeiende carrière of onderneming? Volg The Creators Club op Instagram. In samenwerking met The Creators Media (initiatiefnemer en producent) en Podcast Factory (podcast mastering). Adverteren in deze podcast? Mail dan naar info@thecreatorsclub.nl
In onze nieuwe serie 'meet the brand' gaan we in gesprek met merken. Welke passie drijft de creators achter de onderneming? En hoe behouden ze balans tussen commercie en betekenisvol ondernemen? Waarom doen we wat we doen? Dit is de vraag ...
Van jongs af aan had hij zijn passie al helder voor ogen. In 2022 startte hij vanuit deze passie zijn eigen merk ZIYEL. Hiermee omarmt hij het culturele erfgoed van zijn voorouders en haalt hij zijn inspiratie uit het authentieke verhaal v ...
Op jonge leeftijd wist ze al dat ze naam wilde maken in de interieurwereld. In 2007 startte ze dan ook onder de naam LOTZ en al snel volgde haar eerste grote project in Barcelona. Haar grote passie is het creëren van verbinding tussen mens ...
Jarenlang verdiende hij zijn sporen in de modewereld, maar inmiddels maakt hij naam in de interieurbranche onder de naam Atelier UMA. Hij heeft een bijzonder sterke esthetische visie die hij wist om te zetten naar een bloeiende onderneming ...
Al drie generaties lang is zijn familie een gevestigde naam in de Nederlandse modewereld, en dat is niet zonder reden. Zijn grote passie is ‘kaizen’, de Japanse filosofie van continue vooruitgang. Als echte familieman haalt hij veel geluk ...
In 2021 maakte ze haar grote droom waar met de lancering van haar eigen merk, RÓHE. Hier leeft ze haar passie voor design en houdt ze zich dagelijks bezig met esthetiek en het creëren van mooie dingen. De modewereld is bekend terrein voor ...
Hij is als een vis in het water in de reclamewereld en won daar dan ook meerdere grote internationale prijzen. Zelfs in Amerika wist hij naam te maken, zo staat hij niet voor niets bekende als de wandelende reclame-encyclopedie. Na vijf ja ...
Vanuit het werken bij de grote corporates heeft hij de stap naar sociaal ondernemen durven nemen. Samen met zijn partner Hanna Verboom vormen ze met Cinetree een tegenstroming in het traditionele medialandschap. Ze selecteren kwaliteitfil ...
Zijn grote passie is momenteel zijn eigen merk The Grey Skincare, maar ook Parijs speelt een belangrijke rol in zijn leven. Deze stijlvolle stad geeft hem inspiratie en energie om te blijven vernieuwen en creëren. Voordat hij aan zijn onde ...
Om antwoorden te vinden op vragen als ‘waarom doen we wat we doen?’ en ‘waarom geloven we in bepaalde dingen?’ heeft ze zich verdiept in de taal van Human Design. Het is voor haar een manier om zichzelf, maar ook de mensen om haar heen, be ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.