In deze aflevering van Opiniemakers gaan Reinout Van Zandycke en Kevin Liekens dieper in op het mere-exposure effect, ook gekend als het vertrouwheidsprincipe, en hoe dit op diverse manieren kan toegepast worden, van bedrijfsimago tot de publieke opinie. Lees je liever? Bekijk dan de blogpost voor deze aflevering via www.exposure.be/blog Wil je meer weten over politieke en psychologische communicatie? Ontdek dan ons arsenaal aan gratis resources via www.exposure.be, of beluister onze vorige podcast "Marketing & Verkiezingen".
Gemaakt door: Exposure.be Eerste aflevering: 02-07-2022
De podcast Opiniemakers heeft in totaal 56 afleveringen
Maker: Exposure.be Datum: 23-06-2022
Maker: Exposure.be Datum: 01-07-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.