De Mediadoctoren zijn niet alleen elkaars vaste medemediadoctor en coronabuddy, maar ook klusmaatjes. Net als de hele horeca. Wat gaat het land doen als we uitgeklust zijn? Het kameraanbod voor studenten was nog nooit zo ruim. We bespreken het lot van bestaande en aankomende studenten: zou je nu op kamers gaan in een nieuwe stad, ook als colleges alleen online zijn en de kroegen dicht? Onze gast is Suzanne de Bakker, Hogeschoolhoofddocent Behavioural Communication aan de Hogeschool Utrecht en gespecialiseerd in inhakers. Ze vertelt ons over de effectiviteit van coronareclames, die overigens opmerkelijk op elkaar lijken. Redacteur Frederique Teillers maakte een item over de vergelijkingen tussen de coronacrisis en oorlog. Links bij deze uitzending: Inhaakonderzoek aan de HvA; http://thenetworkisthemessage.nl/ Video 'Every Covid-19 Commercial is Exactly the Same'; https://youtu.be/vM3J9jDoaTA Netflix spoiler commercial; https://www.youtube.com/watch?v=aTPTSRS86n4 Boek over inhakers; https://www.haystack.nl/boeken/item/inhaken-met-sociale-media-in-60-minuten Blogpost over corona-inhakers; https://www.marketingfacts.nl/berichten/corona-inhakers-vervangen-1-april-grappen-van-bedrijven-de-leukste-acties Verzameling COVID-19 Ads. https://www.adsoftheworld.com/collection/covid19_ads
Gemaakt door: Onder Mediadoctoren Eerste aflevering: 01-12-2019
De podcast Onder Mediadoctoren heeft in totaal 164 afleveringen
Maker: Onder Mediadoctoren Datum: 16-04-2020
Maker: Onder Mediadoctoren Datum: 26-04-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.