Trainers en L&D-ers zijn over het algemeen heel goed in trainen. En in adviseren over ontwikkelen en leren. Maar vaak niet zo goed in het ‘verkopen’ van hun trainingen, trajecten of adviezen. Jeanne leerde op de Harvard Business School een bijzonder slimme marketing techniek, Jobs to be Done. In deze aflevering leggen zij en Jan-Peter er alles over uit, genietend van een milkshake. Hierna kun je meteen zelf aan de slag met het (beter) verkopen van je trainingen. Lees hier alle blogs van onze podcasts: https://www.brainbakery.com/brainsnacks Wil je meepraten, laat een voice berichtje achter: https://www.speakpipe.com/brainbakery Support the show
Gemaakt door: Brain Bakery Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast No More Boring Learning heeft in totaal 181 afleveringen
Maker: Brain Bakery Datum: 18-11-2023
Maker: Brain Bakery Datum: 02-12-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.