In aflevering 6 gaat Chelsea Bosters in gesprek met Wilfred Stomp, serie-ondernemer en oprichter van TO BE FOUND en diverse andere bedrijven. Samen duiken ze in de kracht – én valkuilen – van online marketing. Wat zijn de lessen uit jarenlange praktijkervaring? Welke strategieën zorgden voor explosieve groei? En waar ging het keihard mis? Wilfred deelt openhartig drie cases: - Twee marketing-successen die zijn bedrijven lieten knallen. - Eén pijnlijk voorbeeld van een beslissing die totaal verkeerd uitpakte. Je hoort: - Welke online marketingkanalen écht verschil maakten. - Welke budgetten en strategieën doorslaggevend waren. - Waarom sommige aannames je duur komen te staan. - Hoe jij als ondernemer slimme(re) keuzes maakt. Perfect voor ondernemers, marketeers en groeiverslaafde e-commercers die willen leren van echte verhalen.
Gemaakt door: No Bullshit marketing Eerste aflevering: 08-05-2025
De podcast No Bullshit Marketing heeft in totaal 7 afleveringen
Maker: No Bullshit marketing Datum: 25-06-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.