In aflevering 3 ga ik in gesprek met Nick de Reuver van Heroes of Tomorrow.Veel online marketingbureaus blijven hangen in achterhaalde werkwijzen uit 2017. Ondernemers betalen daar dagelijks de prijs voor in verspild budget, gemiste kansen en teleurstellende resultaten. In deze aflevering duiken we diep in de redenen waarom oude marketingtactieken nog steeds de norm zijn, ondanks dat ze allang niet meer effectief zijn. We bespreken: - Waarom bureaus blijven vasthouden aan verouderde strategieën zoals het blind inkopen van bereik op brede doelgroepen zonder funnel, het gebruik van Google Ads met focus op zoekvolume in plaats van koopintentie, en het uitvoeren van CRO-tests zonder data of klantinzicht. - Of dit komt door gemakzucht, onwetendheid of puur commercieel belang. - De rol van ondernemers zelf: waarom korte-termijnfocus en gebrek aan kennis ook bijdragen aan deze situatie. - Hoe je als ondernemer een bureau herkent dat écht strategisch denkt, op lange termijn kwaliteit levert en niet alleen mooie dashboards toont. - Scherpe stellingen over ROI, social ads, CRO en Google Ads die je direct aan het denken zetten. - Welke marketingtactieken wij zelf vijf jaar geleden toepasten, maar nu elke klant afraden. In dit kritische en verhelderende gesprek met Nick de Reuver van Heroes of Tomorrow krijg je concrete inzichten en tips om jouw online marketing naar een hoger plan te tillen. Wil je stoppen met geld verspillen en starten met échte impact? Luister dan nu!
Gemaakt door: No Bullshit marketing Eerste aflevering: 08-05-2025
De podcast No Bullshit Marketing heeft in totaal 4 afleveringen
Maker: No Bullshit marketing Datum: 27-05-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.