Als ondernemer ontkom je er niet aan dat je ooit in een situatie belandt dat klanten ontevreden zijn, onredelijke verwachtingen hebben of andere klanten meesleuren in onrust. Dit soort gebeurtenissen kunnen heftige emoties oproepen. Hoe je hiermee omgaat én hoe je dit soort situaties voorkomt, ontdek je in deze podcast.
Gemaakt door: Ninke van der Leck | Businesscoach | Breek door naar je volgende niveau | Focus | Impact | Voldoenin Eerste aflevering: 06-10-2020
De podcast Ninke van der Leck Podcast heeft in totaal 207 afleveringen
Maker: Ninke van der Leck | Businesscoach | Breek door naar je volgende niveau | Focus | Impact | Voldoenin Datum: 10-10-2022
Maker: Ninke van der Leck | Businesscoach | Breek door naar je volgende niveau | Focus | Impact | Voldoenin Datum: 21-11-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.