Samen met de klant innoveren, in ieder innovatieboek genoemd als best practice. In de praktijk blijkt dit niet altijd even eenvoudig. Thijs Janssen heeft de succesformule gevonden met zijn ING Factory. Hij vertelt de Nieuwe Knikkers hoe hij dit aanpakt met een serieus commitment van de klant, een afgebakende scope en een gemengd team van ING-experts en medewerkers van de klant. Ook vertelt hij welke mooie nieuwe initiatieven zijn ontstaan in zijn creatieve werkplaats, en hoe hij regelmatig de media haalt hiermee. Check ook: - Seamless shoppen bij Digital AH To Go - Blind acceptance, veilig betalen voor mensen met een visuele beperking - Een nieuwe manier van elkaar geld overmaken, een samenwerking van ING, NXP en Samsung En het nieuwe Behind-the-scenes Instagram-account van Nieuwe Knikkers met foto’s van deze podcast en de creatieve werkplaats en andere avonturen van de Nieuwe Knikkers. Volg ons nu! ----------------------------- Deze aflevering is mede-mogelijk gemaakt door Endava, software engineering for a digital age.
Gemaakt door: Arlette Broex & Gertjan Rösken Eerste aflevering: 21-08-2022
De podcast Nieuwe Knikkers heeft in totaal 124 afleveringen
Maker: Arlette Broex & Gertjan Rösken Datum: 04-02-2023
Maker: Arlette Broex & Gertjan Rösken Datum: 17-03-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.