Hey Customer stond dit keer in het teken van ondernemen en klantstrategie. In de achtste aflevering van Hey Customer! wordt er een hele bijzondere Business Case besproken, namelijk die van Smyle. Smyle is niet alleen een innovatieve ontwikkeling, maar vooral ook een interessant businessmodel. Smyle biedt namelijk méér dan alleen goede en duurzame mondverzorging. Ron Lemmens ging hierover in gesprek met Almar Fernhout van Smyle hebben over succesvol ondernemen en hoe een gerichte klantstrategie kan bijdragen aan extra waarde voor je onderneming. Ook gaf klantcontactexpert Rob Wennink zijn mening. In Hey Customer! staan we iedere nieuwe podcast aflevering weer stil bij een specifiek ondernemersvraagstuk. Dit noemen we de Business Case. Leer op basis van échte verhalen van ondernemers die je reeds voor zijn gegaan. Leer van de successen, maar leer ook van de misstappen. Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door de verschillende uitdagingen van ondernemers. Samen praten ze met ondernemers – groot en klein – over effectief klantcontact en relatiebuilding. Natuurlijk staan we ook uitgebreid stil bij de klantcontact trends in de huidige markt, onze trend watcher Rob Wennink zal je van de nodige alerts voorzien. Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts)
Gemaakt door: YPCA, De Radiofabriek Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast New Business Radio heeft in totaal 500 afleveringen
Maker: YPCA, De Radiofabriek Datum: 23-02-2022
Maker: YPCA, De Radiofabriek Datum: 01-03-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.