Bert Kok sprak met Kees Wilbrink van DPG Media tijdens MediaMatters. Kees Wilbrink, directeur partnerships van DPG Media, studeerde innovatiemanagement aan de Erasmus Universiteit en was daarna onder meer accountmanager bij de STER en commercieel directeur bij BrandDeli en Sanoma. Bert ging met Kees in gesprek over de ontwikkelingen op het gebied van online advertising. Kees is nauw betrokken bij het ’Trusted Web’, het reclamesysteem van DPG media dat moet concurreren met Facebook en Google. Wat betekent het Trusted Web voor de adverteerder en wat heeft de consument er aan? Waarom is het voor DPG Media zo belangrijk om iets te doen aan de dominantie van de grote techbedrijven? MediaMatters is een programma over innovatie in de media. De radioshow is elke eerste donderdag van de maand tussen 16:00 en 17:00 te beluisteren op New Business Radio. Daarna is de uitzending ook als podcast beschikbaar op Spotify, Apple Podcasts en Soundcloud. MediaMatters is een project van stichting Media Perspectives. MediaMatters zoekt oplossingen voor concrete uitdagingen van mediabedrijven bij internationale startups en scale-ups. Deze start-ups zijn op zoek naar partners om te groeien, de mediabedrijven zoeken naar ideeën om hun business verder te helpen. MediaMatters brengt de twee samen om aan nieuwe producten en diensten te werken of om de bestaande business te verbeteren. Voor meer info: www.mediamatters.vc.
Gemaakt door: YPCA, De Radiofabriek Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast New Business Radio heeft in totaal 500 afleveringen
Maker: YPCA, De Radiofabriek Datum: 03-11-2021
Maker: YPCA, De Radiofabriek Datum: 05-11-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.