Aflevering Clip #22 Aandacht Is De Eerste Stap Van Het Aida-Model, Maar Hoe Werkt Het Eigenlijk In Ons Brein?

· Aflevering van de podcast: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Dit is een clip van onze gehele webinar #155 De Zin en Onzin van AIDA deze kan je als ?podcast hier terugluisteren?, of als ?webinar hier bekijken (inclusief sheets).? Sprekers: ?Tim Zuidgeest? & ??Tom van Bommel?? Volg ons ook op: ??Linkedin?? | ??Unravel Research?? | ??Unravel Behavior?? | ??Unravel Academy?

Speelgoedwinkel
Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022

De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 147 afleveringen

Vorige aflevering

#155 De Zin en Onzin van AIDA

#155 De Zin en Onzin van AIDA

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 15-05-2025

Volgende aflevering

#156 Smartphone & Gedragsbeïnvloeding: Kansen en Uitdagingen

#156 Smartphone & Gedragsbeïnvloeding: Kansen en Uitdagingen

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 22-05-2025

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Clip #22 Aandacht is de eerste stap van het AIDA-model, maar hoe werkt het eigenlijk in ons brein?

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel · 19-05-2025

00:00 00:11:33