Aflevering #142 Category Drivers Meten Met Neuro

· Aflevering van de podcast: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Welke motivaties en producteigenschappen sturen – bewust of onbewust – de keuze van klanten in een categorie? Hoe meet je hoe sterk je merk op deze motivaties scoort? En hoe kun je goed van tevoren bepalen welke category voor jouw merk het meest kansrijk zijn om met je marketing op in te zetten? Vragen als deze zijn essentieel voor merken die relevant willen zijn en dat willen blijven. In dit webinar lichten Tim en Tom toe hoe je met neuromarketing-onderzoek inzichten aan het licht brengt die hierbij ondersteunen. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-142en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen! Sprekers: ?Tim Zuidgeest? &??Tom van Bommel?? Volg ons ook op: ?Linkedin? |?Unravel Research? |?Unravel Behavior? |?Unravel Academy?

Speelgoedwinkel
Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022

De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 120 afleveringen

Vorige aflevering

Clip #9 App Triggers

Clip #9 App Triggers

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 10-02-2025

Volgende aflevering

Clip #10 Dodelijke Dissociaties

Clip #10 Dodelijke Dissociaties

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 17-02-2025

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#142 Category Drivers Meten met Neuro

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel · 13-02-2025

00:00 00:51:17