Aflevering #123 Wat Vindt Het Brein Van Maatschappelijk Geëngageerde Merken?

· Aflevering van de podcast: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Merken zetten steeds meer in op het leveren maatschappelijke bijdrage. Onder de noemer van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO; of het Engelse Corporate Social Responsibility) richten ze zich op duurzaamheid, sociale issues en eerlijke beloning voor leveranciers.  Maar hoe reageert ons niet altijd rationele brein op merken die zich hard maken voor 'het goede'? In hoeverre maakt een sociale missie of keurmerk ons bereidwillig meer voor het merk te betalen? En wanneer slaan die goede bedoelingen om in negatieve perceptie van greenwashing en virtue signalling? In deze podcast duiken we in de psychologie achter maatschappelijk verantwoorde merken. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-123 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!

Speelgoedwinkel
Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022

De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen

Vorige aflevering

#122 Neuromarketing & Brand Health

#122 Neuromarketing & Brand Health

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 12-09-2024

Volgende aflevering

#124 Afleiding tijdens Reclame: Probleem of Opportunity?

#124 Afleiding tijdens Reclame: Probleem of Opportunity?

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 26-09-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#123 Wat vindt het Brein van Maatschappelijk Geëngageerde Merken?

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel · 20-09-2024

00:00 00:41:30