Wat is de X-factor die een beleving uniek en memorabel maakt? Welke psychologische principes kunnen retailers, attracties en entertainmentproducenten gebruiken om hun creaties zo sterk mogelijk in het brein van hun consument te verankeren? In deze podcast gaan we in op hoe ons brein zich een beleving in het geheugen wegschrijft. Door hier op in te spelen, kun je doelgericht belevenissen verbeteren en de word-of-mouth erover aanjagen. We delen praktische tips en cases waarmee je direct aan de slag kunt gaan. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-117 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 06-08-2024
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 14-08-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.