De Net Promotor Score (NPS) is een ongekend populaire metric van klanttevredenheid en soms zelfs algehele brand health. De meting is goedkoop, snel en simpel. Tegelijkertijd krijgt de NPS de nodige kritiek te verduren. Zo stelt Byron Sharp (auteur van How Brands Grow) dat marketeers zich blindstaren op NPS door deze eenvoud, maar dat het hen weerhoudt te meten wat werkelijk zinvol is. In dit webinar is het tijd om de balans op te maken. We duiken in de zin en onzin van de NPS. Wat zegt een NPS score nu eigenlijk? Wat voorspelt het wel en – belangrijker nog – wat voorspelt het juist niet? Zo krijg je praktisch inzicht over de inzet van de NPS in branding en marketing. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-114 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 11-07-2024
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 25-07-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.