Een rebranding zit vol potentie. Een nieuw likje verf kan een opleving in de sales en marktaandeel teweegbrengen. In de realiteit gebeurt vaker het omgekeerde: het merk verliest de zo zorgvuldig opgebouwde herkenbaarheid en emotionele aantrekkingskracht. Wat zijn de grootste valkuilen die je beslist moet vermijden tijdens rebranding-trajecten? Hoe werkt dit specifiek voor de grootste dragers van herkenbaarheid: logo's en verpakkingen? En hoe kun je van tevoren goed testen dat je rebranding je merk sterker maakt, in plaats van afzwakt? Je leert het tijdens deze podcast. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-112 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 01-07-2024
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 11-07-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.