Is het effectiever om een product aan te prijzen met 'Suikervrij' of '0% suiker'? Wanneer is het slimmer om een slogan functioneel te maken ('awesome taste') of juist emotionele dieptes aan te boren ('hapiness in a bottle'). In marketing sta je continu voor psychologische keuzes om je slogans, claims en pay-offs zo aantrekkelijk mogelijk te formuleren. Er is veel psychologisch onderzoek gedaan naar de factoren die schuilgaan achter effectieve claims en slogans. Deze verschillen bovendien per producttype en merkbekendheid. In deze podcast delen Tim en Tom praktische aanbevelingen, gebaseerd op solide onderzoek uit de gedrags- en neurowetenschappen. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-110 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 13-06-2024
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 01-07-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.