Wat maakt een merk duurzaam in ons brein? Hoe kun je duurzaamheidsperceptie beïnvloeden door aanscherpingen in communicatie, packaging en productgebruik? En is eigenlijk de invloed van duurzaamheidsperceptie op de keuzes en voorkeuren van de consument? Er is de laatste jaren volop onderzoek gedaan in de gedrags- en neurowetenschappen naar duurzaamheid in de context van branding. Tim en Tom doen in deze podcast de laatste psychologische en neuromarketig-inzichten uit de doeken. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-67 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 22-06-2023
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 20-07-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.