Om als merk aantrekkelijk te worden, is een goede dosis psychologie onmisbaar. En nergens is dat meer het geval dan bij luxe merken. Voordat een merk een exclusief imago en een premium prijs kan bedingen, is het zaak om elk psychologische detail slim in te vullen. Van het logo tot de kassabon. Welke merkeigenschappen wekken onbewust de associatie met luxe? Wat is de invloed van luxemerken op koopgedrag? En wat zijn de best practices in reclame, retail en ecommerce om het luxevuur op te stoken? In deze podcast geven Tim en Tom praktische antwoorden. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-56 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 19-01-2023
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 16-02-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.