Aflevering #50 Neuro Usability Onderzoek: Meer Conversie En Blijere Klanten

· Aflevering van de podcast: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Laten we er geen doekjes om winden: ons brein is lui. Gebruiksvriendelijkheid en online verkoop gaan om die reden hand in hand. Websites en apps die hun klanten zo min mogelijk dwingen tot nadenken kunnen rekenen op meer verkoop en blijere klanten. Om te meten in hoeverre een site of app gebruiksvriendelijk is, biedt klassiek uitgevraagd usability onderzoek een sterk vertroebeld beeld. Om werkelijk inzicht te krijgen in het ervaren gebruiksgemak, moeten we ons wenden tot het brein. In deze podcast krijg je praktisch inzicht in neuro usability onderzoek: hoe het werkt, wat het oplevert en hoe je er nu direct van kunt profiteren. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-50 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!

Speelgoedwinkel
Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022

De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen

Vorige aflevering

#49 Hoe Nudging Mensen (en Jezelf) Gelukkiger Maakt

#49 Hoe Nudging Mensen (en Jezelf) Gelukkiger Maakt

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 24-11-2022

Volgende aflevering

#51 Gedragsverandering en Nudging in het Verkeer

#51 Gedragsverandering en Nudging in het Verkeer

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 08-12-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#50 Neuro Usability Onderzoek: Meer Conversie en Blijere Klanten

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel · 01-12-2022

00:00 00:56:27