Aflevering #46 Meer Impact Met Je Tvc - Zo Doet M Line Dat

· Aflevering van de podcast: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Met kleine significante aanpassingen wist M line één van de best geteste commercials te maken. Wat waren deze kleine tweaks? Hoe heeft brein-data daarbij geholpen? En hoe kan je deze inzichten zelf gebruiken voor de meest breinvriendelijke commercial? Met neuromarketing-onderzoek (EEG) kan je op de milliseconde precies zien wat de consument raakt, en wat juist niet. Combineer dat met geavanceerde eye tracking, en je weet precies waar de onbewuste hobbels in je TVC liggen. Hoe maak je een commercial die de meeste impact op het brein heeft? Zelfs als je al alles geschoten hebt. In deze podcast geven Tom en Tim inzicht in het succes van M line én de breinwetten voor breinvriendelijke reclames. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-46 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!

Speelgoedwinkel
Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022

De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen

Vorige aflevering

#45 De Psychologie van Productfotografie

#45 De Psychologie van Productfotografie

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 27-10-2022

Volgende aflevering

#47 De Psychologie van Conversie Optimalisatie voor B2B

#47 De Psychologie van Conversie Optimalisatie voor B2B

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 10-11-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#46 Meer Impact met je TVC - zo doet M line dat

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel · 03-11-2022

00:00 00:56:32