Bij marketing denk je direct aan positiviteit. Een brede glimlach, een perfecte propositie en een naadloze customer journey. Maar hoe zit het dan met angstopwekkende reclames, doelbewust arrogante verkopers en websites die je expres even laten wachten? Klaarblijkelijk is er een rol weggelegd voor negatieve emotie in marketing. In deze podcast geven we verrassende en praktische voorbeelden van hoe kortdurende negatieve momenten de weg vrijmaken voor een positievere totale impact. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-44 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 13-10-2022
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 27-10-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.