Scholen, mensen, goede doelen, verpleeghuizen, bedrijven: alles is een merk. Immers, alles heeft een identiteit wat gekend en herkend wil worden. In deze muzikale MonkeyTalk is econoom en pianiste Willemijn van Hussen onze vooraper. Zij startte, samen met Niels de Jong, Tambr, een bureau dat muziek en audio ontwerpt voor merken. Om hen woest aantrekkelijk mee te maken. Willemijn verdiepte zich helemaal in de werking van audio en hoe je daarmee je identiteit op maat kunt componeren. En hoeveel impact dit heeft op het bouwen van je merk. Zij weet dus hoe muziek werkt op je brein. Hoe zou muziek werken voor je creativiteit? De olifant in de kamer komt van Glenn de Randamie oftewel Typhoon en gaat over eenzame jongeren. Veel plezier en fijn als je MonkeyTalk doorgeeft, sterretjes geeft, een vlammende recensie schrijft of vriend wordt van MonkeyTalk. Wil je meer weten over dit project, kijk dan op: https://www.eenzamejongeren.com Interesse in de masterclass rondom geluid en identiteit? Meld je aan bij: oppasser@thezooooo.com Zodra we genoeg aanmeldingen hebben, krijg je bericht over wanneer, waar, hoe we de masterclass gaan organiseren en wat de aanbieding is! Wie is Irene Koel? Gepokt en gemazeld toegepast, creatieve strateeg. Ik help bedrijven en organisaties bij ontwikkeling van strategie en marketinginnovatie, zodat eigenheid ontstaat en van daaruit relevante ontwikkeling. Ik start daarbij altijd vanuit een sterke merkidentiteit en het creatief concept dat daaruit volgt. Het draait tenslotte om authenticiteit. Ik werk graag samen met het team, zodat de creativiteit in de cultuur wakker gekust wordt. Waardevolle groei ontstaat altijd van binnenuit. Ik geef daarnaast lezingen en les over creativiteit en innovatie. Ik doe vrijwilligerswerk in India om banen te creëren voor vrouwen via https://www.womenonwings.com, ik investeer in sociale bedrijven en zit in een paar besturen of ‘Raden van Advies’. En ben voorzitter van de EFFIE-jury 'impactvolle proposities'. Wil je meer weten over MonkeyTalk, MonkeyDo, ons innovatie-spelprogramma, over de voorapers, over Irene Koel? Kijk dan op www.thezooooo.com Of check en volg Irene op LinkedIn. Waarom MonkeyTalk? Met MonkeyTalk wil ik graag je creativiteit opporren en aanwakkeren. Want iedereen is creatief en de wereld heeft, in deze transitie-fase, jouw creativiteit hard nodig. Met MonkeyTalk deel ik mijn ervaring en netwerk, wil ik je inspireren en concrete tips geven. Ik hoop dat je hersenen even een ommetje maken als je de aflevering luistert. Om daarna weer fris, fruitig en creatief de wereld in te gaan. Met deze aangewakkerde creativiteit ben je dan zelf ook een inspirerende vooraper, zoals we dat bij The Zooooo noemen. Daar hoop ik op. En vraag ik je vooral te doen. Als je je abonneert op MonkeyTalk krijg je automatisch een melding als er een nieuwe aflevering is. En het is natuurlijk heel fijn als je MonkeyTalk deelt in je netwerk en heel veel sterretjes geeft. Dank! Wil je vriend worden van MonkeyTalk? Geweldig, heel graag. Deze MonkeyTalks (nu al zo’n 38 uur luisterplezier) met ervaring, inspiratie en dikke tips krijg je gewoon allemaal gratis. Ik investeer en geef graag door, maar als je wilt steunen is dat natuurlijk heel fijn en het voelt best eerlijk. Hoe? Kijk op https://petje.af/monkeytalk Voor 3 euro per maand, maar je mag ook zelf het bedrag bepalen. Of je kan eenmalig meteen het jaarbedrag doneren. We organiseren elk kwartaal iets voor de vrienden van de show. Reuze dank!
Gemaakt door: Irene Koel Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast MonkeyTalk heeft in totaal 90 afleveringen
Maker: Irene Koel Datum: 15-07-2022
Maker: Irene Koel Datum: 09-09-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.