Aflevering #36 Waarom Het Een Must Is Om Jouw Klantbeleving Te Optimaliseren

· Aflevering van de podcast: Moeder én Ondernemer | Sanne Verra

Wat is een klantbeleving en waarom moet je hier als ondernemer aandacht aan besteden? Daarover gaat deze podcastaflevering. Ik vertel je over de verschillende fases in een klantreis en hoe een klantbeleving jouw aanbod kan ondersteunen of juist afbreken. Overtuigd van het effect van een goede klantbeleving en jeuken je handen nu om jouw eigen klantbeleving ook te optimaliseren? Op 9 juni organiseer ik een Live Event: Van klanten naar Fans. Hierin gaan we een dag lang aan de slag, met een klein groepje ondernemers, om alles uit jouw klantbeleving te halen en zo nóg betere resultaten te behalen met jouw klanten! Scoor hier je kaartje: https://sanneverra.nl/9-juni-van-klanten-naar-fans/

Speelgoedwinkel
Moeder én Ondernemer | Sanne Verra

Moeder én Ondernemer | Sanne Verra

Gemaakt door: Sanne Verra Eerste aflevering: 10-04-2022

De podcast Moeder én Ondernemer | Sanne Verra heeft in totaal 72 afleveringen

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#36 Waarom het een must is om jouw klantbeleving te optimaliseren

Moeder én Ondernemer | Sanne Verra · 21-04-2022

00:00 00:18:55