Aflevering #4 Probeer Je Klant Écht Te Begrijpen

· Aflevering van de podcast: MKB Masters

Anouk Steenbruggen weet alles van reviews en klantenservice. Hoe zorg je voor een goed consistent beleid zodat je altijd tevreden klanten hebt. Luister je als ondernemer écht naar de feedback die je krijgt van je klant? Anouk helpt grote bedrijven met een goed consistent beleid voor tevreden klanten. En hoe zorg je ervoor als manager dat je voldoende aandacht aan je personeel besteedt, maar ook ruimte hebt om aan je strategie te werken? Over hyperfocus, thuiswerken en het maken van “headspace”.

Speelgoedwinkel
MKB Masters

MKB Masters

Gemaakt door: Wouter Glaser Eerste aflevering: 08-08-2024

De podcast MKB Masters heeft in totaal 10 afleveringen

Vorige aflevering

#3 Je branche op z’n kop zetten

#3 Je branche op z’n kop zetten

Maker: Wouter Glaser Datum: 24-06-2024

Volgende aflevering

#5 Ga maar werken voor je centjes

#5 Ga maar werken voor je centjes

Maker: Wouter Glaser Datum: 08-07-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#4 Probeer je klant écht te begrijpen

MKB Masters · 01-07-2024

00:00 00:25:37