Content. Teksten. Woorden. Je kunt eigenlijk niet zonder als ondernemer. Wil je jouw boodschap overbrengen, dan doe je dat met woorden. Deze aflevering gaan we daar dieper op in. ‘Wat maakt een tekst goed?’ vraagt Marcel. Joris zegt: ‘een tekst is goed wanneer die het doel bereikt dat je voor ogen hebt’. Een wijsheid die op een tegeltje mag. Maar moet je dan altijd van een doel uitgaan? En vraagt Martin: ‘houd je altijd je ideale klant in gedachten?’ Luister snel om het antwoord te horen. We behandelen een aantal copywriting structuren & formules, en hoe Joris die gebruikt in zijn werk. Hij vertelt onder andere over AIDA en hoe je een goede homepage voor je website opbouwt. Verder hebben we het over teksten op knoppen. Hoe zorg je voor een prikkelende tekst, zodat mensen erop klikken? En hoe belangrijk is het om te testen? We bespreken de grootste uitdaging van Marcel bij het schrijven van teksten en hoe hij hiermee omgaat. Martin deelt iets over perfectionisme. En tenslotte hebben we het over angst voor zichtbaarheid, SEO en hoe je op een ethische manier copywriting toepast. Benieuwd wat we allemaal vertellen? Check dan nu deze aflevering over content. https://www.sterkecontent.nl/aida-model-voorbeelden-uitleg/ AIDA-formule https://www.frankwatching.com/archive/2019/07/31/copywriting-pas-pes/ PES-formule https://www.sterkecontent.nl/gratis-cursus/ Hier kunnen mensen zich inschrijven voor de gratis cursus van Joris en als dat doorlopen, krijgen ze ook alle info om verschillende website pagina’s op te bouwen.
Gemaakt door: Mindful Marketing Podcast Eerste aflevering: 22-05-2022
De podcast Mindful Marketing Podcast heeft in totaal 18 afleveringen
Maker: Mindful Marketing Podcast Datum: 17-05-2022
Maker: Mindful Marketing Podcast Datum: 12-07-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.