Aflevering Je Klanttevredenheid Verhogen Door Follow Up & Nazorg - #263

· Aflevering van de podcast: Michelle van Laar: IJzersterk merk dé Podcast

Klanttevredenheid zou centraal moeten staan. Het komt nog te vaak voor dat je je klanten niet op de juiste manier laat 'vertrekken' na een samenwerking. In deze aflevering wat je hieraan kan doen! ——————————————————————— Plan hier vrijblijvend jouw belletje in >> Met Michelle samenwerken, hier vind je meer informatie over het 1op1 Mentorship Hier vind je meer informatie over het Sustain & Succeed event membership  Iets delen met Michelle over deze aflevering of een ander thema mag altijd via Instagramof via de mail naar info@michellevanlaar.nl Vergeet je geen abonnee te worden van de podcast? Dan ben je als eerste op de hoogte van de nieuwste afleveringen. Wist je dat we regelmatig events organiseren? Je vindt op de website meer informatie of kijk even op Instagram voor het laatste nieuws. 

Michelle van Laar: IJzersterk merk dé Podcast

Michelle van Laar: IJzersterk merk dé Podcast

Gemaakt door: Michelle van Laar Eerste aflevering: 21-08-2022

De podcast Michelle van Laar: IJzersterk merk dé Podcast heeft in totaal 339 afleveringen

Vorige aflevering

Meerdere bronnen van inkomen creëren - #262

Meerdere bronnen van inkomen creëren - #262

Maker: Michelle van Laar Datum: 12-08-2023

Volgende aflevering

De belangrijkste sales tips, part 1 - #264

De belangrijkste sales tips, part 1 - #264

Maker: Michelle van Laar Datum: 18-08-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Je klanttevredenheid verhogen door follow up & nazorg - #263

Michelle van Laar: IJzersterk merk dé Podcast · 15-08-2023

00:00 00:13:43