Aflevering 80.14 - Merk En Data Met Datamarketeer Johan Maters

· Aflevering van de podcast: Merkwaardige podcast

Het is inmiddels wel duidelijk wat we bij Factor Tachtig doen. Merken bouwen! En dat bouwen, dat doen we het liefst op basis van aantrekkingskracht. Mensen fan maken van je merk door een wederkerige relatie op te bouwen die gebaseerd is op vertrouwen. Ja, we willen graag e-mailadressen verzamelen. Maar daar geven we ook iets waardevols voor terug. Mooie stukken content die gebaseerd zijn op wat klanten willen zien, weten en horen. Om dat te doen heb je kennis van je doelgroep nodig. En laat data je daar nou net bij helpen. In deze aflevering voelen we daarom datamarketeer Johan Maters aan de tand over dit onderwerp!

Speelgoedwinkel
Merkwaardige podcast

Merkwaardige podcast

Gemaakt door: Factor Tachtig Eerste aflevering: 27-11-2022

De podcast Merkwaardige podcast heeft in totaal 22 afleveringen

Vorige aflevering

80.13 - 15 jaar merk

80.13 - 15 jaar merk

Maker: Factor Tachtig Datum: 01-02-2022

Volgende aflevering

80.15 - Merkwaardig thought leadership

80.15 - Merkwaardig thought leadership

Maker: Factor Tachtig Datum: 05-10-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

80.14 - Merk en data met datamarketeer Johan Maters

Merkwaardige podcast · 11-04-2022

00:00 0:23:25