Weet je nog toen Smiths chips Lays werd en Raider Twix? Of toen de Postbank ING werd en van blauw naar oranje ging? Ook wij krijgen vaak te horen dat klanten iets fris en iets nieuws willen. Of te maken krijgen met een naamsverandering. Is een rebranding nu wel of niet verstandig en hoe pak je het aan? Waar moet je aan denken? En waarom ligt rebranding zo gevoelig bij je doelgroep? Jeroen en Lonneke praten je er doorheen! Lees ook het eerder verschenen blog over rebranding.
Gemaakt door: Factor Tachtig Eerste aflevering: 27-11-2022
De podcast Merkwaardige podcast heeft in totaal 22 afleveringen
Maker: Factor Tachtig Datum: 10-06-2021
Maker: Factor Tachtig Datum: 19-08-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.