Geen marketeer geeft het toe, maar campagnes mislukken nog wel eens. De vraag is of die fout 80.000 euro moet kosten. Wat als je van te voren kunt controleren of je boodschap wel overkomt? @Coen Olde Olthof doet dat met neuromarketing en legt ons haarfijn uit hoe dat werkt en voor wie het interessant is. Wil je in zelf je opwachting maken in Merkversterkers? Of heb je een opmerking? Neem contact op via info@flyeralarm.nl
Gemaakt door: FLYERALARM Eerste aflevering: 31-07-2022
De podcast Merkversterkers heeft in totaal 28 afleveringen
Maker: FLYERALARM Datum: 21-05-2021
Maker: FLYERALARM Datum: 08-07-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.