Rozsa Groothoff is creative director bij online supermarkt Crisp. Ze studeerde Concept & Design aan Academie Artemis en voorafgaand aan haar huidige rol was ze Head of Design bij Bloomon, een bezorgservice voor bloemen. Sinds de oprichting van Crisp in 2018 is ze bij dit snelgroeiende merk betrokken. Een merk dat twee food trends prachtig combineert; lokaal en vers enerzijds en delivery anderzijds. Als creatief opperhoofd was Rozsa betrokken bij en verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de huisstijl, de handige app en alle vormen van creatieve communicatie.
Gemaakt door: Wouter Boon Eerste aflevering: 06-05-2023
De podcast MerkPioniers heeft in totaal 14 afleveringen
Maker: Wouter Boon Datum: 11-05-2023
Maker: Wouter Boon Datum: 07-09-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.