Vaak wordt er gedacht dat efficiënter werken en meer persoonlijke aandacht voor je klant haaks op elkaar staan. En daardoor zijn veel ondernemers wat huiverig om tijd te besparen op je klantproces, omdat je wil dat je klant zich juist gezien voelt en alsof jij alle tijd voor ze hebt. Tijdens mijn vakantie in Thailand zag ik keer op keer het bewijs dat efficiëntie niet ten koste hoeft te gaan van de klantervaring, maar je klanten juist dubbel zo blij maakt. Een win-win voor iedereen. Ik bespreek twee voorbeelden met je die mij enorm inspireerden om én efficiënter te werken, én mijn klanten beter te helpen! Meld je aan voor de gratis masterclass 'De formule voor 6 uur tijdwinst per week om je bedrijf verder te groeien': https://bit.ly/MeerDoenAfl73 Volg mij op Instagram: https://instagram.com/hashtag.lifegoals En/of op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/shelley-barendregt/
Gemaakt door: Shelley Barendregt Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast Meer Doen in Minder Tijd Podcast heeft in totaal 88 afleveringen
Maker: Shelley Barendregt Datum: 24-04-2024
Maker: Shelley Barendregt Datum: 08-05-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.