Een waterval strategie is welbekend in de filmwereld. Een film komt eerst in de bioscoop en doorloopt daarna meerdere fases van kopen, huren en streamen. Dit brengt meer buzz, meer promotie en meer centen. Hoe kun jij als opkomende artiest dit principe ook inzetten voor jouw muziek? En hoe doe je dit specifiek voor livestreams? Zijn livestreams überhaupt nog zinvol in de toekomst? In deze aflevering heb ik Maarten Walraven-Freeling te gast. Hij is Head of Operations & Productions van GARDEN (een nieuw live music discovery platform), Co editor bij MUSIC x en zakelijk leider bij Stichting Liedhuis. Hij schreef eerder al een Engelstalig artikel over de waterval strategie en livestreams voor Water & Music. Meer informatie over dit alles vind je via onderstaande links. GARDEN: https://www.gardenmusic.eu/ MUSIC x: https://www.musicxtechxfuture.com/ Stichting Liedhuis: https://www.liedhuis.nl/ Water & Music: https://newsletter.waterandmusic.com/ Heb je een vraag of opmerking? Kom in de uitzending door een voice message achter te laten via deze link: http://anchor.fm/onlightning/message Of mail je vraag, opmerking of spraakberichtje naar mirjam@onlighting.nl. Deze podcast wordt mede mogelijk gemaakt door Musicmaker Magazine. --- Send in a voice message: https://anchor.fm/onlightning/message
Gemaakt door: Mirjam - Onlightning Eerste aflevering: 05-06-2022
De podcast Marketing & Mindset = Rock&Roll Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: Mirjam - Onlightning Datum: 13-06-2021
Maker: Mirjam - Onlightning Datum: 27-06-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.