Marketing Break: de marketingvan NIMA en SRM podcast

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Samen met NIMA presenteert SRM Marketing Break – de leukste marketingpodcast van Nederland. Iedere maand gaat SRM-docent en marketingstrateeg Karel Zwaan met experts en vakgenoten uit marketing- en reclameland in gesprek om elkaar te inspireren en om te blijven leren over het mooiste vak dat er bestaat. Op deze pagina vind je alle afleveringen en vergeet je vooral niet te abonneren op onze podcast. Dan weet je zeker dat je er geen een mist. Karel Zwaan was Executive Director Marketing bij Van Landschot Kempen, directeur corporate communicatie bij EY en momenteel directeur en eigenaar van Merkster.

  • Podcast gepubliceerd op: 12-6-2022 01:11:09
  • Maker: SRM Opleidingen en Trainingen
  • Taal: nl-nl
  • Laatste RSS update: 23-12-2024 11:35:00
  • Datum eerste aflevering: 19-7-2021 15:00:00
  • Datum laatste aflevering: 24-9-2024 10:00:00

Speelgoedwinkel

31 Afleveringen

  • 00:31:36

    Wat is essentieel aan een goede briefing? En gaat data het vak van de creatief overnemen? In de eerste aflevering Creativiteit is koning gaat Karel hierover in gesprek met brand consultant Marc Oosterhout en Friso Ludenhoff, Executive Crea ...

Vorige

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00