Aflevering Boom Management: Customer Experience Met Jean-Pierre Thomassen

· Aflevering van de podcast: Management Impact

Meer dan de helft van alle Customer Experience initiatieven faalt. Tijd voor een solide en praktische aanpak om werkelijk vanuit klantbeleving te werken. Maar hoe doe je dat? Jean-Pierre Thomassen weet hier alles van. Samen met Eric de Haan schreef het voor de PIM Marketing Literatuurprijs genomineerde boek Customer Expierence. Van Cult naar cultuur. Een gesprek over hoe je jouw organisatie nu echt klantgericht krijgt.

Speelgoedwinkel
Management Impact

Management Impact

Gemaakt door: Management Impact Eerste aflevering: 24-07-2022

De podcast Management Impact heeft in totaal 113 afleveringen

Vorige aflevering

Boom Management Podcast: Teamcoaching met Robin van Galen

Boom Management Podcast: Teamcoaching met Robin van Galen

Maker: Management Impact Datum: 05-09-2024

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Boom Management Podcast: Customer experience met Jean-Pierre Thomassen

Management Impact · 12-09-2024

00:00 00:29:08