Iedere ondernemer wil graag groot geld binnenhalen. Maar daarbij vergeten sommige ondernemers nog wel eens het grotere geheel. Daarmee bedoel ik; ook de dingen die een kleine waarde opbrengen aan je bedrijf, is waarde. Het kan zelfs n ...
Een podcast die is opgestart in de tijd dat Lifestyle of Business nog Kickass Leven en Kickass Business was. Omdat de lessen voor jou als ondernemer waardevol zijn hebben we besloten deze podcast te handhaven en zelfs aan te vullen op regelmatige basis. ??De eerste 67 afleveringen zijn allemaal zo tussen de 4 en 15 minuten met praktische tips en inzichten waar je direct mee verder kunt. Allemaal ingesproken door Jeanet. ??Daarna volgen er 25 meer diepgaande trainingen van John en Jeanet samen. Allemaal zo rond de 30 minuten. ??Vanaf aflevering 94 hoor je vooral John met hapklare praktische tips en inzichten zo tussen de 5 en 10 minuten. Niet saai en droog maar echt ‘op z’n John’s’. ??Vanaf aflevering 115 hoor je ook Rianne en Femke die als Co-Coaches van Lifestyle of Business hele waardevolle tips en inzichten met je delen. ??NIEUW ?? Vanaf aflevering 168 hoor je John en Jeanet samen wekelijks relevante topics bespreken. Vragen van luisteraars maar zeker ook eigen verhalen, inzichten, successen en tegenslagen. Afleveringen van zo'n 30 minuten waar jij veel van kunt leren.
Iedere ondernemer wil graag groot geld binnenhalen. Maar daarbij vergeten sommige ondernemers nog wel eens het grotere geheel. Daarmee bedoel ik; ook de dingen die een kleine waarde opbrengen aan je bedrijf, is waarde. Het kan zelfs n ...
Wat is nou precies een masterclass en waarom zou je een masterclass geven? Belangrijk bij een masterclass is dat je slim in gaat zetten. Dan kan het je zeker weten nieuwe klanten opleveren! Dus uiteraard vandaag, hoe doe je dat nou? P ...
'Je moet een stevig fundament bouwen voor je bedrijf'. Ja, oke. Dat klinkt je vast bekend in de oren. Maar waarom eigenlijk? Wat gaat dit fundament je in de toekomst brengen? Wanneer gaat het je redden? Wat moet er gebeuren voordat je b ...
Onder de ondernemers heb je 2 type mensen. De mensen die zeggen dat ze er alles aan willen en gaan doen om hun doel te bereiken, en dit ook doen. Daarnaast de mensen die precies hetzelfde zeggen, maar het uiteindelijk toch (om allerl ...
Het is vrij simpel om te bedenken; mijn product of dienst zijn eigenlijk meer waard dan het bedrag wat ik nu vraag. Maar; om deze prijsverhoging vervolgens door te voeren, dat vraagt wel wat meer dan alleen de cijfers te veranderen. ...
'Er komt te weinig geld binnen, maar over een paar jaar komt dat wel goed'. Ja. Dat zei je 5 jaar geleden ook. En wat is er inmiddels veranderd? Veel mensen laten de omstandigheden hun geluk, hun cirkel bepalen. Maar wat moet je nou d ...
Een groot percentage ondernemers geeft aan moeite te hebben met hun klanten te bereiken en te bepalen wie hun doelgroep precies is. Dit maakt dat bepaalde acties moeilijk uit te zetten zijn en hierdoor blijven een aantal resultaten uit. ...
Als je tegen iedereen praat, praat je tegen niemand. Dat is je (als je de vorige podcast geluisterd hebt) inmiddels duidelijk. Maar hierdoor vergroot je ook aanzienlijk de kans om niet jouw ideale doelgroep aan te trekken. Ik heb daar ...
Hoe zorg je ervoor dat klanten naar jou toekomen, niet omdat je de goedkoopste bent maar omdat ze jou willen. Het antwoord is simpel en lastig tegelijk, namelijk zorgen dat je x-factor toepast binnen je bedrijf. Met deze x-factor ga je ...
Waar ik me vaak over verbaas is dat er onwijs veel moet gebeuren voor dat mensen andere keuzes gaan maken. Zelfs als ze weten dat ze éigenlijk dingen moeten veranderen in hun leven. Ik heb eerst mijn rug moeten breken voor dat ik het ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.