Waardepropositie, doelgroep, concurrentie, Onderscheidend vermogen, missie en visie – het zijn allemaal onderdelen die voor elke business in meer of mindere mate belangrijk zijn. Dat is waar. Toch zullen ze maar weinig resultaat opleveren als je de volgende twee praktische punten niet goed begrijpt en dus niet goed weet in te zetten in jouw organisatie. Het zijn punten waardoor je snel begrijpt hoe een businessmodel werkt, of juist niet werkt. En daar zit hem ook gelijk de kracht. Als iets te complex is, kan ons brein er weinig mee. Er zullen altijd goed klinkende redenen en excuses zijn om iets maar niet te hoeven doen. Laten we jouw business ook vooral simpel houden: 1. Dat begint allereerst met het onderscheiden van de slechts drie systemen waaruit elke business – groot of klein – op hoofdniveau bestaat. 2. Daarna zal ik je meenemen in de vier stappen hoe je van een onbekende toevallige voorbijganger een fan voor het leven kunt maken. Voor de duidelijkheid. Ook al loopt je business nu lekker. En ook al ken je de systemen die ik nu verder ga uitleggen. Er is altijd ergens een nieuw knelpunt. Het begint altijd wel weer ergens te piepen en te kraken als je er meer druk op begint te zetten. Luister dus ook alsof er ook voor jou een volgend niveau mogelijk is. Ook al denk je momenteel misschien van niet.
Gemaakt door: Jeanet Wolf Eerste aflevering: 10-07-2022
De podcast Lifestyle of Business podcast heeft in totaal 421 afleveringen
Maker: Jeanet Wolf Datum: 28-02-2025
Maker: Jeanet Wolf Datum: 28-03-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.