Als je effectief je boodschap wilt overbrengen is het allereerst van belang dat je heel helder hebt wat je DNA is.En dat je het verhaal achter dat DNA laat vertellen door 'ambassadeurs' die zelf de bouwstenen zijn van dat DNA. Marc Meeuwis vertelt hoe hij als directeur Citymarketing van Tilburg de kern van de stad zichtbaar heeft gemaakt en het heeft laten vertellen door mensen uit de dagelijkse praktijk. Er zijn mooie paralellen tussen het werk in de citymarketing, de organisatieverandering en het verkopen van nieuwe muziek.De beste reclame is de mond-tot-mond reclame. Want als degenen die het aangaat, het verhaal vertellen is een gelikte marketingcampagne niet nodig.
Gemaakt door: christian van den berg Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast Leiderschap, Veranderkunde en Organisatieontwikkeling heeft in totaal 184 afleveringen
Maker: christian van den berg Datum: 19-10-2022
Maker: christian van den berg Datum: 02-11-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.