Is het callcentre de anus van jouw organisatie? In dit verhaal duiken we in een hilarische, maar tegelijkertijd pijnlijk herkenbare wereld van een fictief callcenter. We verkennen situaties waarin klanten bellen met vragen, klachten en verwarring. Deze verhalen tonen hoe een onduidelijke interne structuur en verwarrende informatie leiden tot overvolle telefoonlijnen, lange wachttijden en gefrustreerde medewerkers. De klantenservice staat onder druk en het callcenter wordt vaak de zondebok voor problemen die eigenlijk elders in de organisatie ontstaan. Maar waarom is dit relevant? Waarom moeten organisaties zich druk maken over het verschil tussen wat klanten écht nodig hebben (value demand) en wat ze vragen als gevolg van interne problemen (failure demand)? In deze aflevering gaan we dieper in op het begrip failure demand. We onderzoeken waarom het cruciaal is om dit fenomeen te begrijpen en hoe het kan leiden tot inefficiëntie, gemiste kansen en ontevreden klanten. Credits:geproduceerd door leanIQ (https://leaniq.nl) Info over de podcast: ?https://leanpodcast.nl/leansnacks? Host: André Nagel ( https://nidva.nl ) Muziek: The road ahead & Clear sky Harzmann: #Uppbeat (free for Creators!): License code: I1AZ6ZMEBDJTENM2 Paranoia en Space Journey by Purple-Planet.com
Gemaakt door: André Nagel | Nidva | LeanIQ Eerste aflevering: 13-11-2023
De podcast Leansnacks! Dé leanpodcast van Nederland heeft in totaal 51 afleveringen
Maker: André Nagel | Nidva | LeanIQ Datum: 14-11-2023
Maker: André Nagel | Nidva | LeanIQ Datum: 21-11-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.