In deze aflevering van Leadgen Lab bespreken Websteakers Nico en Matteo waarom full-focus op het einde van de funnel—de 'twee procent' die klaar is om te converteren of kopen—misschien wel 'veilig' aanvoelt, maar eigenlijk een neerwaartse ...
Welkom bij Leadgen Lab! In deze podcast brengen we een omzet-gedreven visie op leadgeneration, met concrete strategieën, adviezen en argumenten voor een next-level marketingaanpak.
In deze aflevering van Leadgen Lab bespreken Websteakers Nico en Matteo waarom full-focus op het einde van de funnel—de 'twee procent' die klaar is om te converteren of kopen—misschien wel 'veilig' aanvoelt, maar eigenlijk een neerwaartse ...
In deze aflevering van Leadgen Lab bespreken Websteakers Nico en Matteo hoe je concreet aan de slag gaat met klantenbevragingen om je digitale campagnes aan te scherpen voor meer resultaat. Inzicht is de basis voor resonantie, niet wat je ...
In deze aflevering van Leadgen Lab bespreken Websteakers Nico en Matteo aan welke denkfouten organisaties/marketingdepartementen/agencies zich vaak laten vangen bij het optimaliseren van hun leadkwaliteit. Ontdek welke stappen je vandaag k ...
In deze aflevering van Leadgen Lab bespreken Websteakers Nico en Matteo waarom het typische lineaire, korte-termijn campagnedenken helemaal niet meer van deze tijd is. Consumenten willen op hun eigen tempo informatie tot zich nemen, en lat ...
In deze aflevering van Leadgen Lab bespreken Websteakers Nico en Matteo hoe je méér return haalt met de content die je uitwerkt. Want we zien helaas vaak dat er veel tijd en middelen worden besteed aan creatie, met in het beste geval een k ...
In deze aflevering van Leadgen Lab bespreken Websteakers Nico en Matteo hoe een totaal scheefgetrokken focus op MQL-volumes, een handicap is voor marketingafdelingen. Aantallen en blended CPL's vertellen niet het juiste verhaal: cost per q ...
In deze aflevering van Leadgen Lab bespreken Websteakers Nico en Matteo hoe je op een relevante manier op de radar kunt blijven van je potentiële klanten dankzij content marketing. Want vergis je niet, prospects willen zelf op hun eigen te ...
In deze aflevering van Leadgen Lab bespreken Websteakers Nico en Matteo waarom sales-gedreven marketing een 'race to the bottom' is. Marketing moet terug marketing gaan doen: buyer enablement en positieve merkassociaties bouwen, om zo de o ...
In deze aflevering van Leadgen Lab bespreken Websteakers Nico en Matteo hoe je dankzij een mix van kwantitatieve en kwalitatieve inzichten je (potentiële) klant door en door kunt leren kennen. Resultaat: meer business impact dankzij een ve ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.