Het overkomt bijna elke ondernemer wel een keer: een ontevreden klant. De eerste keer dat het mij overkwam schrok ik me kapot. Stond ik daar, met mijn goede gedrag en de beste intenties. Hoe reageer je? Wat zeg je? Wat doe je? In deze podcast vertel ik je hoe ik dit zelf aanpak. En: ik deel hoe anderen het hebben aangepakt toen ik zelf die ontevreden klant was, en wat ik daarvan heb geleerd. Mochten we elkaar nog niet kennen: het lijkt me superleuk om te connecten via instagram! Dat kan hier: http://instagram.com/karlijn_kwint/ Of stuur een mailtje naar karlijnkwint@vogelvrijondernemen.nl. Leuk om van je te horen!
Gemaakt door: Karlijn Kwint Eerste aflevering: 05-06-2022
De podcast Karlijn Kwint | Vogelvrij Ondernemen heeft in totaal 21 afleveringen
Maker: Karlijn Kwint Datum: 10-01-2022
Maker: Karlijn Kwint Datum: 04-05-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.