Vandaag gaan we het hebben over een onderwerp dat ons allemaal weleens heeft geraakt: klantafwijzing. ?? Stel je voor, je hebt je ziel, kennis en expertise in je werk gestopt, en dan plotseling... BAM! Een berichtje van een ontevreden klant. De pijn, de twijfels, het voelt verschrikkelijk, toch? ?? Maar hier is het goede nieuws: het kan ook een mooie uitnodiging zijn! ?? In plaats van meteen in de verdediging te schieten of alles te doen om je klant te pleasen, laten we eens rustig ademhalen en de situatie vanuit een helicopterview bekijken. ?? Wat is er echt gebeurd? Niet alleen bij de klant, maar ook bij jouzelf. Laten we niet overhaast reageren! ?? Deze podcast leert je hoe je die helicopterview kunt hanteren. Wat kun je hier voor jezelf uithalen? Wat is er onderweg met de klant gebeurd? En nog belangrijker, hoe kun je deze persoon het beste door deze uitdagende situatie heen helpen? ?? Ik hoop dat dit meer in lijn is met de informele en vriendelijke toon die je in gedachten had voor je podcast. Voel je vrij om nog verdere aanpassingen te doen op basis van je eigen stijl en voorkeur.
Gemaakt door: Karen Adriaenssen Eerste aflevering: 15-11-2022
De podcast Karen Adriaenssen - de podcast heeft in totaal 72 afleveringen
Maker: Karen Adriaenssen Datum: 14-09-2023
Maker: Karen Adriaenssen Datum: 28-09-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.