Elke week publiceert Jelle Drijver een podcast waarin hij in gesprek gaat met Ondernemers, Auteurs, Marketeers en andere inspirerende mensen.
Zo sprak hij onder andere met:
Gary Vaynerchuck, Danae Ringelmann (founder IndiGoGo), Boris Veldhuijzen van Zanten (founder TNW.com), Ryan Holmes (founder Hootsuite), Michael Pryor (founder Trello), Joris Beckers (founder PicNic).
Vergeet niet te abonneren als je dat nog niet gedaan hebt en laat alsjeblieft ook even een review achter. Heb je vragen en/of feedback? Tweet naar @podcast of @jelledrijver.
Note: De eerste 85 afleveringen zijn gepubliceerd in samenwerking met Frankwatching.
Elke uitzending kiest Jelle een of meerdere onderwerpen (variërend van (online) marketing, communicatie, social media en mobiele ontwikkelingen tot user experience en nieuwe media) waarover hij gaat praten met auteurs en eventuele andere betrokkenen. Vergeet niet je te abonneren als je dat nog niet gedaan hebt en laat ajb ook even een review achter. Heb je vragen en/of feedback? Tweet naar @jelledrijver of @podcast
Hoeveel broden en andere levensmiddelen denk je dat supermarkten dagelijks weggooien? Heel veel! Zou "tech" dat kunnen oplossen? Die vraag was de aanleiding voor ondernemer Joris Beckers om een nieuwe supermarkt te starten: Picnic. Ik sprak ...
Tijdens het Frankwatching Event: Social Today 2017 sprak ik Jip Samhoud. Jip is een jonge ondernemer. Oprichter van &samhoud media en intoconnection.com met de ambitie om door middel van ‘breakthrough’ media mensen te verbinden en te i ...
Ik was te gast bij het Adobe Marketing Symposium in Amsterdam en sprak daar met Thomas en Luc van A.S. Adventure. Het bedrijf dat we in Nederland vooral kennen van de BEVER winkels maar ondertussen gewoon Europese marktleider is voor de cat ...
Dit keer ging ik in gesprek met Judith Eversdijk. Linkedin Expert en fanatiek blogger op Frankwatching. In deze aflevering hebben we het onder andere over het nieuwe design van Linkedin.
Download de Linkedin checklist op https://jelledrij ...
Op een gegeven moment kreeg ik de tip; “Als je meer wilt weten over snapchat marketing zijn moet je bij Liam Tjoa zijn.” Dus ik heb Liam uitgenodigd om met mij in gesprek te gaan.
Liam Tjoa is oprichter van GoSpooky. Wat ze eigenlijk produ ...
Tijdens de Big Improvement Day 2017 sprak ik met Joost Geurtsen, de marketing manager van NU.nl over podcasten. We hebben het onder andere over hun eigen NU Tech podcast.
Behalve met Joost sprak ik ook met Sjors Frölich, de hoofdredacteu ...
FW071 - Hoofdredacteur BNR Nieuwsradio over Podcasts - Sjors Frölich en Jelle Drijver | Frankwatching.com
Tijdens de Big Improvement Day (BID) 2017 ging ik in gesprek met Sjors Frölich, de hoofdredacteur bij BNR Nieuwsradio. We spraken ove ...
Chatbots als laag tussen jou als consument en het bedrijf waarmee je praat. Waarom zijn bots juist nu populair, ze bestaan immers al langere tijd? Waar zijn bots op dit moment goed in en waar niet? Gaan bots alle klantvragen overnemen? Wat ...
"If you have a limmited marketing budget (as most marketers do) it's much more effective to cherry-pick the best performing ad units from across platforms then having them be siloed in those platforms because then you'll be getting the good ...
Aranka van der Voorden (a.k.a. Aranka World) is de drijvende kracht achter Sportkleding merk Jogha en FitGirlCode. Ik sprak haar op het Frankwatching event Instagram voor Bedrijven.
Deze podcast is opgeknipt in 2 episodes. In deel 1 kan j ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.