ContentKing is de winnaar van de Dutch Search Awards Zoekmachines brengen continue het steeds veranderende internet in kaart. De crawlers van Google bezoeken op de achtergrond alle websites die daarvoor open staan en indexeren welke pagina's, waar over gaan. Handig want daardoor kan Google jou in een split seconde een lijst van zoekresultaten presenteren die zo goed mogelijk aansluit bij de door jou ingetypte vraag. Google is een antwoorden machine Google wil vooral vragen beantwoorden. Meer hierover hoor je in aflevering 6 waarin ik in gesprek ga over de transitie die Google maakt van zoekmachine naar antwoordmachine met Eduard Blacqiere... (https://www.jelledrijver.nl/frankwatching-podcast-006-google-hummingbird-heb-jij-je-seo-strategie-al-aangepast-eduard-blacquiere-en-jelle-drijver-frankwatching-com/). Als ondernemer of marketeer wil je zo goed mogelijk gevonden worden. Hoe hoger je wordt weergegeven in Google, des te groter de kans dat een zoeker doorklikt naar jouw website en niet die van je concurrent. Een van de manieren om dat te doen is content marketing en goede copywriting skills. Meer daarover in het gesprek met Aartjan van Erkel. Aflevering 59 van deze podcast én in een webinar dat ik gaf met Kyrill Poelmans dat is terug te kijken op: https://www.youtube.com/watch?v=LW6-qztMlNo Wie zijn site niet monitort laat kansen liggen Als je je site vult met goede content maar dat vervolgens niet monitort op fouten in de techniek en fouten in die content... dan laat je op zijn minst kansen liggen. Steven van Vessum is Chief Customer Officer bij de startup: ContentKing. Zij bestaan nu ruim 2 jaar en monitoren inmiddels meer dan 30 miljoen URL's per dag! Waarom ze dat doen hoor je in dit interview. Op het Pioneers festival zijn ze genomineerd als veelbelovende startup, jullie zijn gestort-list op de European-Search Awards, zo ook bij de UK Search Awards in de categorie: Innovation - Software en Best Search Software Tool... EN op 23 november 2017 wonnen ze de Dutch Search Awards in de categorie BEST SEO SOFTWARE (En jij kan die software met 10% korting gebruiken / testen via http://jelledrijver.nl/contentking, dank je wel Steven!) In deze aflevering van de Jelly Driver Podcast: Stel ik Steven o.a. de volgende vragen: - Wat is jullie succes? - Welk probleem hebben jullie geconstateerd in de markt. - Voor welke bedrijven is dat relevant? Alleen de BOL.COMs van deze wereld? Of ook voor Zelfstandig ondernemers en MKB bedrijven? - Welke oplossing hebben jullie daarvoor bedacht? - Wat is jullie verdienmodel? - Welke trends kunnen we het komende jaar verwachten? - Wat verandert er en wat blijft in feite hetzelfde? Denk aan: Techniek, Content, Backlinks - Waar moeten ondernemers zich op voorbereiden? O.a. - Switch naar "mobiel georiënteerde" index. - Gedrag van bezoekers op jouw website als ranking factor. - Autoriteit en Trust nog belangrijker - Dominantere rol featured snippets en direct answer boxes (Wil je zo vriendelijk zijn om dat in Jip & Janneke taal uit te leggen aub?) - Welke adviezen heb je voor ondernemers die nu nog geen focus hebben op Content? - Wat kan je de luisteraar bij wie we nu in zijn of haar oren zitten en het heeft volgehouden tot het einde van deze podcast aanbieden Shownotes: jelledrijver.nl/steven Speciale aanbieding: jelledrijver.nl/ContentKing (ContentKing 10% korting)
Gemaakt door: Jelle Drijver Eerste aflevering: 10-07-2022
De podcast Jelly Driver Podcast heeft in totaal 127 afleveringen
Maker: Jelle Drijver Datum: 11-12-2017
Maker: Jelle Drijver Datum: 14-02-2018
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.